FAQ

Kako na spletni strani poiščem produkte, ki jih potrebujem?

Uporabite iskalno polje v zgornjem desnem kotu in ponudili vam bomo nabor produktov, ki temeljijo na ključni besedi. Uporabite lahko tudi glavni filter na domači strani, kjer izberete temo, ki vas zanima, ali najprimernejšo obliko produkta za vas.

 

Kakšne so možnosti plačila in dostave?

Po naročilu spletnih produktov boste prejeli račun. Po plačilu vam bomo poslali podatke za prijavo v spletni produkt.

Po naročilu produktov na fizičnih nosilcih (CD, DVD, USB, brošure, tiskane publikacije) boste prejeli predračun, po plačilu pa vam bomo izdelek poslali po pošti.

 

Koliko stane poštnina?

Poštnina vseh fizičnih izdelkov poleg letne naročnine revij je 3 EUR brez DDV. Pošiljka in pakiranje tega zneska se samodejno doda k ceni kupljenega izdelka neposredno na račun. Poštnina in pakiranje tiskanih vestnikov znaša 29 EUR brez DDV ob letni naročnini, za 2 izdaji na mesec.

 

Kako izvesti reklamacijo?

Na info@dashofer.si nam pošljite kratek opis razloga, zakaj želite uveljavljati reklamacijo. V zvezi s tem vas bomo poklicali in naredili vse, kar je v naši moči, da napako odpravimo. V primeru opravičenega zahtevka nam boste izdelek na fizičnem nosilcu vrnili po pošti, mi pa vam bomo povrnili denar ali odstranili napako. Če napačne, nepravilne ali nepotrjene podatke najdete na portalu, za katerega ste plačali letno naročnino, nam to prosim sporočite in napako bomo v najkrajšem možnem času odpravili.

 

Kaj je spletna knjižnica oz. portal?

Spletne knjižnice so strokovni portali s predplačniškim dostopom. Njihova vsebina je zbrana iz najboljših pravno preverjenih virov, v sodelovanju s priznanimi strokovnjaki. Za vsebine jamčimo in zagotavljamo njihovo točnost in aktualnost.

 

Ali lahko uporabljam spletne knjižnice na tabličnem računalniku ali telefonu?

Najnovejše različice lahko, pri nekaterih starejših različicah pa je možna le delna uporaba. Vse knjižnice želimo preoblikovati v najvišje, 3G različice, ki bodo popolnoma prilagojene tudi delu na tablicah in drugih mobilnih napravah.

 

Zanima me področje/tema, ki je trenutno ni v ponudbi.

Z veseljem bomo sprejeli vaše predloge in prisluhnili potrebam. Morda boste odgovor za vašo dilemo pridobili v sklopu naše storitve zagotavljanja strokovnih odgovorov ali pa se bomo tej temi v sklopu kakšnega produkta posvetili v prihodnosti.

 

Ali nudite popuste?

Seveda, na naši spletni strani lahko vedno poiščete nove popuste in druge akcije! Da pa bi bili o teh bolje obveščeni, se lahko prijavite na naše brezplačne e-novice.

 

Kaj lahko storim, če produkta ne vidim v košarici?

Pošljite nam sporočilo prek kontaktnega obrazca, ki ga najdete na vrhu strani, ob iskalni vrstici, ali v zavihku Kontakt. Lahko nas tudi pokličete na telefonsko številko 01/43 45 90 in v našem oddelku za podporo strankam vam bodo z veseljem pomagali. Če ste na strani videli popust in vaša košarica tega ne upošteva, ga prosim enostavno vključite v opombo – zagotovo ga bomo upoštevali na vašem računu.